24 Ekim 2012 Çarşamba

2-7




Bu sene doğum günüm kuru kuru geçsin istemedim, çocukluğumda üflediğim pastalar geldi aklıma neden toplamayayım arkadaşlarımı dedim sonra. Temamız ise "çocuk kalanlar" olsun dedim.
İçimizdeki çocuğu hiçbir zaman kaybemeyelim inşallah.

Krapon kağıtları ile renk renk ponponlar yaptım, renkli kağıtlardan banner, sehpanın üzerine bonibon, eti puf, eti cin, balık kraker, pizza krakerlerden falan koydum.
Asıl çok güldüğümüz şey ise bıyıklardı. Gerçekten çok eğlendik bol bol fotoğraf çekildik bıyıklı bıyıklı :) Hepsini kendim yaptım, günler öncesinden başladığım için zor olmadı.
Bıyıkları bir internet sitesinden bulup yazıcıda yazdırdım, kartona şablon çizip kenarlarını kestim ve bıyıkları bali ile yapıştırdım, sapını ise çöp şişlerle yaptım :)
Birde üzerinde doğum günü çocuu yazan kocaman bir yaka arması yaptım, o da çok güzel oldu espriliydi :)
Kendimi çocuk gibi hissettim gerçekten. Arada şımartmak gerek bünyeyi.

Dolmaları sağolsun anneciğim yolladı taa Adapazarlardan bana, börek ve mercimek köftesi ablamın marifetli ellerinden çıktı, kek ve patates salatası bana ait :) ayrıca içecek olarak yalnızca limonata vardı, onu da ben yaptım. Limonatam 10 puan aldı ve onu yapmak benim için bebek işi diyebilirim, tarifini ise özellikle paylaşmak istiyorum;
Limonata :
Bir sürahi limonata için 2 adet bütün limonu güzelce yıkayıp katı meyve sıkacağından kabukları ile birlikte geçirin, içerisine zevkinize göre şeker ekleyip limonun asiti ile birlikte şekeri karıştırarak eritin sonra su ekleyin üzerine. Miktarlar tamamen sizin damak tadınıza kalmış.

 





 
 





 
 
Bu arada, Teoman'ın 17 adlı şarkısı çıktığında bende 17 yaşındaydım, çok manidar :P

2 yorum:

A-H dedi ki...

Gecikmeli de olsa nice mutlu yillar dilerim ;)

Unknown dedi ki...

Tesekkur ederim:)