20 Mart 2013 Çarşamba

Fikir:Jane Iredale Maskara


Geçenlerde sol gözümde yanma hissi şikayeti ile doktora gittim. Ciddi bir gözyaşı kuruluğu varmış gözlerimde. 8 senedir gün boyu gözünü kırpmadan ekrana bakarsam olacağı buydu, masabaşı işlerinin neticesi olan bir hastalık. Ekranda bir işe dikkatinizi verdiğinizde göz kırpmayı unutuyorsunuz ayrıca sürekli ve saatlerce ekran başından ayrılmıyorsanız vay halinizde. Fry Cry oynamam da durumu tetikledi, gündüz gün boyu ekrana bak, eve git yine saatlerce gözünü ekrandan ayırma sonuçları bu oluyor işte. Gözyaşı damlası verdi doktor, aklıma geldikçe ondan damlatıyorum. Bir de doktor bana, sabahları uyandığımda, herhangi bir bebe şampuanı ile gözlerimi ovarak yıkamamı önerdi bana.
Uzun zamandır kullandığım Max Factor rimelimi ve FlorMar göz kalemimi attım çöpe. Onun yerine doğal içerikli bir makyaj ürünleri arayışı içerisine girdim. Eczanede bulunan bayan bana “Jane Iredale” markasını tavsiye etti. Mineral içerikli bir ürünmüş, keratin sayesinde kirpikleri de besliyormuş. Saçlarım ve kaşlarım açık renk olduğundan siyah kahve rengi tercih ettim, hem göz kaleminde hem de maskarada, çok doğal duruyor. Şimdilik bir sorun yok, diğerinde gözlerimde yanma hissi oluyordu, ayrıca sürer sürmez gözlerim kızarıyordu ama bu ürünü bir haftadır kullanıyorum böyle şikayetlerim olmadı. Umarım memnun kalırım.



Hiç yorum yok: