26 Mart 2013 Salı

Kahvaltı sofrasından detaylar



Sınırsızca yemeye müsait, önünde mükellef bir kahvaltı sofrası olan yedi tane kız bir araya gelirse ne mi olur? Bol kahkaha, mutlu gülen suratlar olur :)



 
 
Fotoğraflar için kusura bakmayın, hep aynı açı ile çekebildim.
Kahvaltıda günün yıldızı pırasalı sigara böreği oldu.


Bizim sokaktaki yufkacının yufkası taptaze, çok güzel oluyor.


İki adet yufka ile yaptım börekleri, yetti ama daha da yapsaydım yenecekti aslında.

1 adet pırasayı ince ince doğrayıp zeytinyağında kavurdum. Avuç içi kadar kıyma ekleyip kavurmaya devam ettim. Tuz ve karabiber ekledikten sonra iç harcımız hazır.

Sonra sigara böreği şeklini verdim ve zeytinyağında kızarttım. Ama sıvıyağ anlamında zeytinyağı değil, gerçek zeytinyağında kızaracak, böreğe çıtırlığını zeytinyağı sağlıyor.

Afiyet olsun,
sevgiler.

Hiç yorum yok: