19 Mart 2013 Salı

Tchibo'dan Nihayet Dedirten Bir Tema


Kanımca Tchibo’da genelde, ihtiyacın olmayan ve zorla ihtiyaç çıkaran ürünler var ama bir tema çıkarmışlar ki beni kalbimden vurdu. Uzun zamandır takip ettiğim, almak istediğim her şey vardı bu temada neredeyse.



Mesela ıstampalar, yurtdışındaki sitelere bakıp bakıp iç geçiriyordum. Bir tanecik ıstampayı 10 dolara gönderiyorlar. Tchibo’nun bu ıstampa takımı fevkalade, içinde birbirinden güzel modeller var, özellikle hediye paketlerinde çok işime yarayacak. Üstelik ıstampaların fiyatı internet mağazasında 25 TL.gibi bir rakamdı ama sonradan mağazada gezerken 30 TL.ye satıldığını gördüm. Yine desenli bantlara -masking tape veya washi tape olarak rastlamışsınızdır- tanesi 10 TL.den başlıyor internette muhtelif yerlerde. Ben 10 tanesine 20 lira verdim :)
Bantları ve ıstampaları internetten sipariş verdim, şu güzel desenli zımbalar bütçeyi aşınca geri gittiler ama sonradan kendi mağazasında dolaşırken dayanamadım aldım, oh be dedim aldıktan sonra, çok şeker desenler çıkarabiliyorsunuz. Bardak altlığı bile yapılır. Özellikle hediye paketleme de kullanmak için ideal, sofra düzenlemelerinde peçetelere desen verilebilir ve daha bir çok şey, artık yaratıcılığınıza kalmış.

Hiç yorum yok: