30 Temmuz 2013 Salı

Debbie Macomber'ın kitapları

Arkadaşımın çok beğenmesi üzerine Debbie Macomber'in kitaplarını merak etmiştim. Beşinin bir arada satıldığını görünce satın aldım ve Bahçemde Yeşeren Umutlar ile başladım okumaya ancak beni hiç sarmadı. Daha sonra sıkılmamın asıl nedeninin, kitapların bir seri olduğunu öğrenmemle anladım.
Sırası soldan sağa doğru fotoğraftaki şekilde. Hatta en son kitabı da Yeni Başlangıçlar Mevsimi onu da bilahare almayı düşünüyorum, hele elimdekiler bitsin.

Okuduğum kitaplarda insanı alıp götüren basit bir anlatım hakim. Sıradan insanların sıradan hikayelerinden oluşuyor. Yer yer tahmin edilebilir konular mevcut ancak insana mutluluk, umut ve sevgi aşıladığı için çok sevdim. Kin gütmemeyi, ilk adımı atmanın hayatımızdan bir şey kaybettirmeyeceğini, yardımseverliğin insanın bünyesine ne kadar iyi geleceğinden bahsediyor genelde. Kitapların isimlerinden de anlayacaksınız zaten.

Küçük Mucizeler Dükkanı ve Bir Yumak Mutluluğu bitirdim. Yalnız söylemem gerek ki, orjinal kitap olmasına rağmen Bir Yumak Mutluluk kitabında o kadar çok yazım hatasına rastladım ki anlatamam üstelik çoğu hatalar anlam bütünlüğünü bozacak şekildeydi. Kitaplar Martı Yayınlarından çıkmış, hiç yakıştıramadım.

Şimdi sıra Bahçemde Yeşeren Umutlar'da.

Hadi bakalım 
Her roman yeni bir macera :)


Hiç yorum yok: