31 Ağustos 2013 Cumartesi

HOBİ:Ahşap boyama

 
Uzun zamandır elimde boyanmak üzere bekleyen bir ahşap kutu vardı. Peçete ile transfer yapacaktım lakin baktım ki evde tutkal kalmamış :(
 
 
 
Bu tarz malzemeleri Kadıköy'de Akmar Pasajının karşısında yer alan Güven Sanattan temin ediyorum. Alt katı bu tarz ıvır zıvırlar için biçilmiş kaftan.
Bol çeşit, her markadan boyalar, peçeteler, ahşap objeler var içeride.
Fiyatlarsa ne pahalı ne de ucuz.
 
 
Kuş kafesini görür görmez gönlümü kaptırdım. Kapı süsü yapmayı düşünüyorum.
 

Hele hele şu mini mini kuş yuvaları görüp bayılmamak elde değil :)
 
 
Kutuyu boyadım ama ne amaçla kullanacağımı henüz bilmiyorum :)
 
 
Bu arada, instagramda bir arkadaş kokulu yada kokusuz farketmez, tüm boyaların bebeğe zararlı olduğunu söyledi. Nasıl yapsamda kafesi boyasam :(

Hiç yorum yok: