1 Eylül 2013 Pazar

Bebek Odaları İçin Fikirler

Eylül, ne iyi ettin geldin, ılık bir serinlik getirdin bize. Uzun zamandır gözlerimiz yollardaydı. Bu arada Eylül'ün ortasında yeni yaşımı kutlayacağım. Geçen 27 seneden farklı bir doğum günü olacak benim için :)
İkeadan aldığımız beşik ve şifonyer geldi, yarın montajı yapılacak diye umuyoruz. Bu arada bebek odası ile ilgili fikir araştırmalarım devam ediyor. Bazılarıni sizlerle paylaşacağım.

Açıkçası fazlasıyla feminen bir oda hazırlamak istemiyorum. Zaten kız bebeklerini pembe renk ile donatmanın bir anlamı olmadığını düşünüyorum. Bolca pastel tonlarda su yeşili, sarı, pembe, mavi, krem olması bence daha göz doyurucu olacaktır.


bu sandalyeden Bostancı'daki Hellobaby bebek mağazasında gördük 699 TL dediler, 
araştırıyorum daha uyguna bulacağım. Aşırı derecede rahat.







şöyle bir oyun halısı dikmek istiyorum fakat cesaretim yok ^^








bu tarz bir yastık ne güzel olur.


bebeğine ve sana ait bir emzirme köşesi...

Hiç yorum yok: