2 Ekim 2013 Çarşamba

Çatlak Kremi Tavsiyesi

Doktorumuzun tavsiyesi üzerine Lierac Phytolastil çatlak kremini satın aldım. Eczaneye sorduğumda iki adedine 108 TL demişti ama yine de satın almadan önce internette bir araştırma yapmak istedim.
En uygun fiyata mamacim.com'da buldum. Bu siteyi daha önce duymamıştım ama gayet memnun kaldım, sipariş verdiğim andan itibaren bir iki saat içerisinde kargoya verdiler ve ertesi gün ürünüm elimdeydi. Başka ürünler satın alırken de buraya başvuracağım.

Kremi henüz denemedim fakat doktorumun dediğine göre ve kullanan annelerin yorumlarına baktığımda çatlaklar için kesin çözüm olduğunu düşündüm.
3. veya 4. aydan itibaren kullanmak gerekiyormuş, ben geç kaldım aslında ama bugüne dek hiç bir şey sürmemezlik etmedim, bebe yağı kullanıyordum.

Tavsiye ederim ^^


1 yorum:

Unknown dedi ki...

benim de çok hızlı kilo alıp verdiğim için çatlaklarım oldu :)