11 Kasım 2013 Pazartesi

32. Hafta



İki haftadır bedeni ile birlikte hissediyorum bebişimi. Bu çok farklı, çok heyecanlı bir duygu. Bir anda büyüdü sanki, en son 25. haftada bir fotoğraf çekilmiştim, birden 32.hafta fotoğrafı ile karnımın ne kadar genişlediğini gördüm. Dün akşam yürüyüşe çıkmıştık, ben yürüdükçe geriniyor. Ayağını hissediyorum sağ tarafımda, ileri doğru itiyor, acımıyor değil. 
Karnımın içerisindeki pozisyonu yan şekilde, yani başı sol tarafımda poposu sağ tarafımda. Epeydir bu şekilde duruyor. Bazen dönmeye çalışınca nefessiz kaldığım oluyor, doktorumuza sorduk bu durumu; Dönmeye çalışırken akciğerlere baskı yaptığından nefessiz kalmanız çok normal dedi.

Geriye tamı tamına iki ay kaldı. 40.haftaya 8 hafta daha var. Artık kontrollere iki haftada bir gelin dedi doktor. 24 saatlik dilim içerisinde en az 10 defa olmak üzere hareketlerini say ve aksi bir durum olursa gel dedi.

Bunun dışında çok şükür iyiyiz.

23 Kasımda baby shower partimiz olacak =) Evet parti yapacağız. Pinterest ve instagram sağolsun parti temaları hususunda epey fikir edinmeme yardımcı oldular. Direkt şu temayı yapacağız diyemem aslında, beğendiğim bir çok şeyi birbiri ile uydurmaya çalışacağım. Arkadaşlarım da bana yardımcı olacaklar. 

Şimdilik bu kadar, sağlıcakla  





Hiç yorum yok: