1 Kasım 2013 Cuma

Anne Karnında Belgeseli

Bebeğimizin ilk geleceğini öğrenir öğrenmez National Geographic'in "Yaşama Yolculuk -Anne Karnında Yaşamın Öyküsü-" adlı belgeselini satın aldık.
İçerisinde iki adet cd bulunuyor. Bir tanesi uzun versiyon. Biz özet geçmişlerdir düşüncesi ile diğerini izlemeyi tercih ettik ilk aşamada ama o kadar ağdalı, sıkıcı ve uzun cümleler var ki sıkılmamak elde değil.

Zaten bu belgesin adı hatalı olmuş; Fransız çift "Manü ve Barbara'nın bebeklerinin anne karnında yaşama yolculuğu" belgeseli olmalıymış.

Tabi ki arada değerli, ilginç bilgiler veriyorlar ama onların dışında o kadar çok gereksiz detay var ki anlatamam.
Daha önceden ng'nin kendi kanalında izlemiştim "Anne Karnında" belgeseli. Açıkçası ben onu bekliyordum. Sadece bebeğin haftalık gelişimi, o hafta neye benzediği ve ihtiyaçları neler gibi ana konulara değinmelerini beklerdim.
Bu belgeselden hiç ama hiç hiç memnun kalmadım. Uzun versiyonunu izlemedim, daha uzun ve sıkıcı olacağından korktum :)



Hiç yorum yok: