22 Mart 2014 Cumartesi

Kurabiye Canavarı =)



Bugün yapılacaklar listemdeki bir maddenin üzerini çizdim :)
O madde ise; Mutlu Dükkan'da kurabiye kursuna katılmaktı. Yıl 2008 falan sanırım, ben çılgınlar gibi şeker hamuru ile kurabiye, pasta yapımlarını araştırıyorum. O zaman sigortacıyım, "masabaşı" bir işte çalışıyorum. Renk renk kurabiyeler pişirme fikri, kalbimde kelebeklerin uçuşmasına neden oluyor. Yaparım, yapıcam diyorum kendi kendime. O aralar Mutlu Dükkanla tanışıyorum işte, o kadar orjinal desenleri var ki bakmaya doyamıyorum. Neden sonra vazgeçiyorum bu sevdadan, hayatın getirdikleri beni mecbur ediyor olmalı...
Geçen sene mayıs ayında sigorta sektörü bana veda ediyor, kader öyle diyor çünkü. Bense içimde benden bağımsız atan kalbi dinliyorum o aralar, onu en stressiz en huzurlu şekilde büyütmeye çalışıyorum. Aylardan Aralık, günlerden onaltısı o gün neler olduğunu sağır sultan öğrendi =) Minnoşumuz aramıza katıldı. Haaa, bu arada geçen hafta 3.ayımızı doldurduk...
Bebeğimiz bize kısmeti ile geldi. Beklenmedik güzelliklerle karşılaşır olduk. Yatırım amacı ile bir dükkan satın aldık, duruyor öylece.. Kiraya vermesek ne yapsak diye düşünüyoruz. Birden aklıma, yıllar önce beni heyecanlandıran, hayallerimin sınırlarını zorlayan bana ait bir kurabiye dükkanı! fikri geldi. Nereden başlayacaktım? Hatırladığım ilk adres Mutlu Dükkan oldu. Hemen Zeynep'e haber saldım, katılmak istiyorum kursa dedim ve şuan mutlu bir günü arkamda bırakmanın sevincini yaşıyorum. Şimdilik çok çalışmam gerekiyor.

Ellerim, saçlarım şuan da bile mis gibi kurabiye kokuyor =)

Heyecan dorukta...




2 yorum:

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Neslihancım herşey hayal etmekle başlıyor zaten:)) En kısa zamanda güzel haberlerini bekliyorum:)) Merak ve heves sihirli kelimeler:) Öpüyorum:))

Unknown dedi ki...

Çok çok teşekkürler. Hepimizin hayallerinin gerçek olmasi dileği ile 💓