31 Ağustos 2014 Pazar

Duru'muzun Diş Buğdayı


Bayram dönüşüydü, evde oturuyoruz. Her zamanki gibi Duru'nun damaklarını kaşımak için parmağımı uzattım, Duru'da ısırdı. Alt taraftan elime bir şeycik değdi, aaa diş mi dedim, bakıyorum diş miş yok, elliyorum elime bir şey batıyor hafiften. Evet, o parmağımda hissettiğim şey bir diş =) Duru'şkomuzun ilk dişi.
Tarih 31,07,2014 günlerden Çarşamba.

Blogum genelde hobilerimi paylaştığım bir yerdi önceleri, çünkü hayatımdaki önemli bir kısmı onlar kaplardı. Şuan ise hayatımdan Duru'dan daha önemli hiç bir şey yok. Hatta hayata anlam katacak daha önemli bir şey yok diyebilirim. Bu demek olmuyor ki ben hayatta Duru'dan başka bir şey görmüyorum. Elbette sinemaya gidiyoruz, evde diziler izliyoruz, arada spaya gidiyoruz, arkadaşlarımızla görüşmek sohbetler etmek en büyük zevkimiz bu aralar. Benim anlatmak istediğim, bunların hepsini Duru ile beraber yapmak hayata anlam katıyor. Onun varlığını bilmek içimi ısıtmaya yetiyor.

Neyse, bir türlü cesaret edemediğim diş buğdayını bugün atlattık. Ama bugünkü toplanma aile arasındaydı, asıl arkadaşlar arasında yapacağımız toplanma Eylül ayının ortasında düşünüyoruz. Doğum günümü de aradan çıkacağız galiba =)




Hiç yorum yok: