8 Şubat 2015 Pazar

Tim Burton'dan Big Eyes



Dün bir film izledim beni çok etkiledi. Aslında kitap ya da film, iyi kurgulanmış biyografiler hep beni etkiler. Roman veya film olacak bir hayata sahipse zaten etkileyici bir şeyler vardır muhakkak.
Dün izlediğim film ise usta Tim Burton'un bir filmi:Big Eyes.



Margaret Keane'nin çizdiği o resimler, o gözler beni benden aldı. Hele ki o güzel resimleri yaparken diğer yandan zamanının gerekleri nedeni ile erkek baskısı altında kadın olmanın ezikliğini yaşıyor olması beni daha da etkiledi.
Zaten resim yapabilen insanları hep kıskanmışımdır. İllüstrasyonları gerçek dışı olmalarından ötürü daha çok seviyorum.

Christoph Waltz'ın oyunculuğuna zaten hastayım. Hani bazı insanlar o filmde oynuyorsa o filmin kötü olması mümkün değildir ya, Merly Streep gibi, o da onlardan biri.

Ben bu filmi çok ama çok beğendim, kesinlikle izlemelisiniz.

Bu aralar filmleri 720pizle.com'dan izliyoruz, size de tavsiye ederim. Big eyes filmini de burada var.






Hiç yorum yok: