2 Eylül 2015 Çarşamba

30 yaşına girmeme 14 gün kaldı




16 Eylül benim doğum günüm, 30.yaşıma girişimi çok güzel bir parti ile kutlamak istiyorum. 

20'li yaşlara güle güle demeye çok az kaldı... Ben yaşım artıyor diye pek üzülmem tabi bu durum 40 yada 50'den sonra ne olur bilemem ama her yaşın ayrı bir güzelliği vardır bence. Duru'ya bakıyorum doya doya bebeklik yapsın bize, biz de tadını çıkaralım o da çünkü 10 yaşına veya 20 yaşına geldiğinde o yaşların gerektirdiği gibi davranacak..

Tema Made in 85. Renkler; Siyah ve altın rengi {altın çağım olacakmış meğerse diye =)}

Benim bu hafta eminönü yapmam şart oldu;
3 ve 0 rakamları olan altın renkli kocaman balonlardan alacağım. Bunları Tahtakale'de balon vb süs eşyalarının satıldığı bir han buldum oradan alacağım, Tamburacı han. Ayrıca altın sarısı ve siyah parlak balonlardan da alacağım, 100'lük paketlerde satılıyor paketi 10 tl gibi bir şeydi en son.
Bilahare onları helyum gazı ile şişirteceğim yalnız şu helyum gazı da aşırı pahalı bişi hani dersen bende 10-20 tane balon var 100 kağıdı gözden çıkar :(

Şimdilik böyle detayları yazacağım =) Takipte kalın

Pinterest sayfamda konu ile alakalı bir sürü foto bulabilirsiniz :)

Hiç yorum yok: